Click on the Edit Content button to edit/add the content.
Nya möjligheter för självbetjäning av YouTube-annonsprodukter i Google Ads
På QMB kan vi nu meddela att Google har lanserat ett enklare sätt att köpa bokningsmedia i Google Ads, vilket öppnar upp fler YouTube-annonsprodukter för självbetjäning. Denna lansering möjliggör en smidigare självbetjäningsinstallation för följande annonsformat:
YouTube Select-uppställningar
YouTube Select Shorts-uppsättningar
Uppställningar för YouTube TV
Masthead-annons till kostnad per intryck (CPM)
Standardkörning av YouTube-reservation (tidigare känt som Instant Reserve)
Observera att tillgången till dessa produkter kan variera beroende på lokal marknad.Med bokningar direkt i Google Ads kan du nu hantera planering, köp och mätning av både auktions- och bokningskampanjer via en enda plattform. Bokningsköp i Google Ads erbjuder även tillgång till digitala innovationer som avancerade målgrupper, i kombination med traditionella köpmetoder såsom fasta CPM.Vi på QMB ser fram emot att fler produkter blir tillgängliga för direkt implementering genom självbetjäning. Om du är intresserad av att komma igång med bokningar i Google Ads kan du kontakta oss för åtkomst.Källa: Google Ads support